Město zrady

05.05.2020

,,Ani jedna z hvězd na obloze nezáří nadarmo."

Stále se zde objevují nedotažené a chaotické scény (i když jich tu není tolik), které jdou velmi rychle a snadno domyslet a nejsou tolik podstatné, takže je možné si toho nevšimnout..

První díl se mi dějově líbil o trošičku více, ale tady se vše více rozvíjí (což mi chybělo v prvním díle).

Není tu tolik překlepů a chybek jako v prvním díle.

 

Autorka: Martina Čekalová

Nakladatelství: FRAGMENT

Počet stran: 238

Rok vydání: 2020 (bude vycházet 12. 5. 2020)

ANOTACE

Vždy ukaž svou duši. Drž se pravidel. Neopouštěj bezpečí Soulcity. Do dneška by mě nenapadlo o těchto zásadách pochybovat, natož je porušit. Město už ale není tak bezpečné jako kdysi.

Po nedávném útoku se zpřísnila bezpečnostní opatření a obyvatelé začínají být neklidní. Proslýchá se, že skupina uprchlíků plánuje na město zaútočit, a tím dost možná vyzradit naši existenci. Vždy jsem si myslela, že za hranicemi čeká jen svoboda, ale možná se pletu. Přišel čas zjistit, jak to je. Jmenuji se Raven a chystám se utéct z utajeného města.


Zanedlouho vyjde i tento, druhý a závěrečný díl a musím říct, že je stejně dobrý jako Město dušíDíly na sebe přímo navazují, tudíž Vám doporučuji je číst po sobě. Čte se velmi rychle a to nejen proto, že je kratší.

Za poskytnutí knihy k recenzi děkuji Humbooku a AlbatrosMedia.  

Stále tu sledujeme Raven, hlavní hrdinku, kdy se kontrast její moci, která stále roste kříží se strachem jejího okolí. Snaží se zapudit tento strach, ale to je jí nedaří a přitom ztrácí i svoji kontrolu. Musí se přenést přes neshody, protože jedině tak může něco změnit, jen tak může chránit své blízké. Líbilo se mi, jak se snaží být stále silnou a i nadále zůstala tou sympatickou, nedočkavou hrdinkou, která věřila v lepší možnosti života, věřila ve spravedlnost a svobodu.

Při dočtení předchozího dílu jsem doufala, že zde budou dotažené určité věci, bohužel, nestalo se tak, ale nakonec mi to ani nevadilo. 

,,Strach nás ochromuje v těch nejméně vhodných chvílích."

Obě knihy jsem si zamilovala díky ději, charakterům postav, promyšleností světa, čtivosti a originálnímu nápadu. 🖤 
Bohužel mne trochu zklamalo posledních pár stran, kdy jsem počas čtení dala laťku až příliš vysoko pro zápletku. Ta se jí, bohužel, nedotkla.

Kniha je opět velmi čtivá a se sarkastickými poznámkami a zajímavým dějem. Osobně ji doporučuji 🖤 
(A doporučuji nečíst anotace těchto knih, prozrazují až příliš mnoho)

3/5

© 2019 Bezejmenná knihomolka, 679 61  Letovice
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky